FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.89x76x100x247.fora.pl Strona Główna
->
Newsy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin Forum
Newsy
----------------
Newsy
Wszyskie INFO o OTSie
Konkursy
Fotki
----------------
Fotki
Gildie
----------------
Gildie
Nowe Czary
----------------
Palladyn
Druid
Knight
Sorcerer
Hyde Park
----------------
Hyde Park
Archiwum
Czarny Rynek
----------------
Kupie
Zamienie
Sprzedam
Filmy
----------------
Filmiki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Azor
Wysłany: Sob 11:57, 08 Gru 2007
Temat postu:
chyba zrobiliśmy xD
no tutaj mam jeszcze:
- Nazwa - Smile strike
- Mlvl -
- Level - 9
- Co się mówi - exori smile
- Mana - 20
- Pacc - Nie
- Profa - każdy
skrypt:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_SOUND_PURPLE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -25, -0.5, 0)
local arr = {
{0, 1, 0},
{1, 3, 1},
{0, 1, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
mam nadzieje że dodasz bo na gg nie odpisujesz xd
John
Wysłany: Sob 11:51, 08 Gru 2007
Temat postu: Super Czary
Witam, zrobiłem 4 nowe czary :
- Nazwa - Wild Shoot
- Mlvl -
- Level -
- Co się mówi - exori crus hur
- Mana - 50
- Pacc - Nie
- Profa - Crusader i Cruel Crusader
- Nazwa - Mort Wave
- Mlvl - 40
- Level - 50
- Co się mówi - ina hur mort
- Mana - 290
- Pacc - Tak
- Profa - Druid, Elder Druid, Sorcerer i Master Sorcerer
- Nazwa - Kame HaMe Ha
- Mlvl - 7
- Level - 10
- Co się mówi - kame hame ha
- Mana - 30
- Pacc - Nie
- Profa - Paladin, Royal Paladin, Crusader i Cruel Crusader
- Nazwa - Poison Strike
- Mlvl - 3
- Level - 12
- Co się mówi - exori pox
- Mana - 20
- Pacc - Nie
- Profa - Wszystkie
No a teraz skrypty
Wild Shoot
To do spells.xml
Kod:
<instant name="Wild Shoot" words="exori crus hur" needtarget="1" needWeapon="1" soul="0" exhaustion="1" mana="50" prem="0" enabled="1" script="crus thunder.lua"><vocation name="Crusader"/><vocation name="Cruel Crusader"/></instant>
Robimy plik crus thunder.lua i wklejamy to
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_WEAPONTYPE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, 0.8, 0)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Mort Wave
To do spells.xml
Kod:
<instant name="Mort Wave" words="ina hur mort" direction="1" lvl="50" maglv="40" mana="290" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="mort wave.lua"><vocation name="Druid"/><vocation name="Elder Druid"/><vocation name="Sorcerer"/><vocation name="Master Sorcerer"/></instant>
Robimy plik mort wave.lua i wklejamy to
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2, -30, -1.8, 0)
local arr = {
{1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 3, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Kame Hame Ha
To do spells.xml
Kod:
<instant name="kame hame ha" words="kame hame ha" direction="1" lvl="10" maglv="7" mana="30" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" script="mini wave.lua"><vocation name="Paladin"/><vocation name="Royal Paladin"/><vocation name="Crusader"/><vocation name="Cruel Crusader"/></instant>
Robimy plik mini wave.lua i wklejamy to
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -30, -0.5, 0)
arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Poison Strike
To do spells.xml
Kod:
<instant name="Poison Strike" words="exori pox" direction="1" lvl="12" maglv="3" mana="20" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" script="poison strike.lua"><vocation name="Druid"/><vocation name="Sorcerer"/><vocation name="Elder Druid"/><vocation name="Master Sorcerer"/><vocation name="Crusader"/><vocation name="Cruel Crusader"/><vocation name="Paladin"/><vocation name="Royal Paladin"/></instant>
Robimy plik poison strike.lua i wklejamy to
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_POISONDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_GREEN_RINGS)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -30, -0.5, 0)
local arr = {
{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
{0, 3, 0}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin