Forum www.89x76x100x247.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Super Czary

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.89x76x100x247.fora.pl Strona Główna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:51, 08 Gru 2007    Temat postu: Super Czary

Witam, zrobiłem 4 nowe czary :

- Nazwa - Wild Shoot
- Mlvl -
- Level -
- Co się mówi - exori crus hur
- Mana - 50
- Pacc - Nie
- Profa - Crusader i Cruel Crusader

- Nazwa - Mort Wave
- Mlvl - 40
- Level - 50
- Co się mówi - ina hur mort
- Mana - 290
- Pacc - Tak
- Profa - Druid, Elder Druid, Sorcerer i Master Sorcerer

- Nazwa - Kame HaMe Ha
- Mlvl - 7
- Level - 10
- Co się mówi - kame hame ha
- Mana - 30
- Pacc - Nie
- Profa - Paladin, Royal Paladin, Crusader i Cruel Crusader


- Nazwa - Poison Strike
- Mlvl - 3
- Level - 12
- Co się mówi - exori pox
- Mana - 20
- Pacc - Nie
- Profa - Wszystkie

No a teraz skrypty

Wild Shoot

To do spells.xml

Kod:
<instant name="Wild Shoot" words="exori crus hur" needtarget="1" needWeapon="1" soul="0" exhaustion="1" mana="50" prem="0" enabled="1" script="crus thunder.lua"><vocation name="Crusader"/><vocation name="Cruel Crusader"/></instant>


Robimy plik crus thunder.lua i wklejamy to

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_WEAPONTYPE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, 0.8, 0)


function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end


Mort Wave

To do spells.xml

Kod:
<instant name="Mort Wave" words="ina hur mort" direction="1" lvl="50" maglv="40" mana="290" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="mort wave.lua"><vocation name="Druid"/><vocation name="Elder Druid"/><vocation name="Sorcerer"/><vocation name="Master Sorcerer"/></instant>


Robimy plik mort wave.lua i wklejamy to

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2, -30, -1.8, 0)

local arr = {
{1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 3, 0, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)

setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
   return doCombat(cid, combat, var)
end


Kame Hame Ha

To do spells.xml

Kod:
<instant name="kame hame ha" words="kame hame ha" direction="1" lvl="10" maglv="7" mana="30" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" script="mini wave.lua"><vocation name="Paladin"/><vocation name="Royal Paladin"/><vocation name="Crusader"/><vocation name="Cruel Crusader"/></instant>


Robimy plik mini wave.lua i wklejamy to

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -30, -0.5, 0)

arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
   return doCombat(cid, combat, var)
end


Poison Strike

To do spells.xml

Kod:
<instant name="Poison Strike" words="exori pox" direction="1" lvl="12" maglv="3" mana="20" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" script="poison strike.lua"><vocation name="Druid"/><vocation name="Sorcerer"/><vocation name="Elder Druid"/><vocation name="Master Sorcerer"/><vocation name="Crusader"/><vocation name="Cruel Crusader"/><vocation name="Paladin"/><vocation name="Royal Paladin"/></instant>


Robimy plik poison strike.lua i wklejamy to

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_POISONDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_GREEN_RINGS)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -30, -0.5, 0)

local arr = {
{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
{0, 3, 0}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
   return doCombat(cid, combat, var)
end


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez John dnia Sob 12:01, 08 Gru 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azor
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 11:57, 08 Gru 2007    Temat postu:

chyba zrobiliśmy xD
no tutaj mam jeszcze:

- Nazwa - Smile strike
- Mlvl -
- Level - 9
- Co się mówi - exori smile
- Mana - 20
- Pacc - Nie
- Profa - każdy

skrypt:

Kod:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_SOUND_PURPLE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -25, -0.5, 0)

local arr = {
{0, 1, 0},
{1, 3, 1},
{0, 1, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
   return doCombat(cid, combat, var)
end


mam nadzieje że dodasz bo na gg nie odpisujesz xd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.89x76x100x247.fora.pl Strona Główna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin